گوٹ فارم شروع کرنا: ایک گائیڈ

Photo of author

بکریوں کی فارمنگ کیوں عام ہوتی جارہی ہے اس کی کئی وضاحتیں ہیں۔ جہاں تک کھر والے زرعی جانوروں کی بات ہے بکریاں دوسرے مویشیوں جیسے مویشیوں اور خنزیروں کے مقابلے میں گھر اور چارہ آسان ہیں۔

ایک بکری پالنے والا آپ کو یہ بھی بتائے گا کہ بکرے پالنا دلچسپ اور منافع بخش ہے۔ یہ عجیب مخلوق ہیں جو سماجی ہیں۔

کھانے کے لیے بکریوں کو پالنا شروع کرنے کا طریقہ یہاں ہے۔

بکریوں کے فارم کیا ہیں؟

کسان بکریوں کے فارموں پر گھریلو بکریوں کی پرورش اور پرورش کرتے ہیں۔

بکریوں کی پرورش کی بنیادی وجوہات ان کا دودھ، گوشت یا ریشہ ہے۔ اگرچہ کچھ کراس نسلیں ہیں، بکرے کی ہر نسل کو خاص طور پر ان مقاصد میں سے کسی ایک (دودھ یا گوشت والے بکرے) کے لیے تیار کیا گیا تھا۔

بکری کی کسی بھی نسل کو برش کو ہٹانے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے، جو کہ ایک نسبتاً نیا گوٹ فارمنگ پریکٹس ہے۔ وہ ٹن کے ڈبے نہیں کھائیں گے، لیکن وہ انڈر برش استعمال کریں گے، جو اسے بنیادی طور پر ہلاک کر دے گا۔

چونکہ چھوٹی بکریوں کو پالتو جانور کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے اور چڑیا گھروں میں چھوٹے بکریوں کی فارمنگ بھی بہت مقبول ہے۔

بکری فارم قائم کرنے کی قیمت کیا ہے؟

رجسٹرڈ بریڈنگ اسٹاک کے لیے، آپ کو $100 اور $800 کے درمیان بجٹ رکھنا چاہیے، جس میں رجسٹرڈ خاتون (doe) سب سے زیادہ قیمت کا حکم دیتی ہے۔ ایک رجسٹرڈ دودھ دینے والی بکری، جیسے نیوبین کی قیمت تقریباً 1,200 ڈالر ہے، جیسا کہ گوشت کی پیداوار کے لیے استعمال ہونے والی ڈو کی قیمت ہے۔

شروع کرنے کے لیے آپ کو ایک نر (ایک "ہرن) اور بہت سے کاموں کی ضرورت ہوگی۔ آپ حاملہ بکریوں کو بھی خرید سکتے ہیں۔

آپ کو گودام یا شیڈ کے ساتھ ساتھ بکری پروف باڑ کی ضرورت ہوگی جو عام طور پر بجلی کی باڑ کو "نو چڑھنے” کے بنے ہوئے تار کے ساتھ جوڑتی ہے۔ اگر آپ کی سردیاں ٹھنڈی اور گیلی ہیں، تو آپ کو جانور رکھنے اور گھاس ذخیرہ کرنے کے لیے جگہ درکار ہوگی۔

آپ کو کم از کم $1,500 کا بجٹ دودھ دینے کی بہت کم فراہمی کے لیے رکھنا چاہیے۔ دودھ تیار کرنے، پراسیس کرنے اور بیچنے اور لیبل کے معیارات پر عمل کرنے کے لیے، آپ کو ریاستی معائنہ اور لائسنس کی ضرورت ہوگی۔ یہ ریاست سے ریاست میں مختلف ہوتی ہے، لیکن یہ عام اصول ہے.

گھاس لینے اور بکریوں کو منتقل کرنے کے لیے، آپ کو ایک ٹرک اور ٹریلر کی ضرورت ہوگی۔

بکری کے فارم کیسے منافع بخش ہیں؟

  1. بکریاں پال کر بیچی جاتی ہیں۔

2. بازاری دودھ۔ اگر دن میں دو بار دودھ دیا جائے تو بکری سے ایک گیلن دودھ حاصل کیا جا سکتا ہے۔

3. بکرے اگائیں اور ان کا گوشت منڈی کریں۔

4. جھاڑی کھا کر زمین صاف کرنے کے لیے بکریوں کو کرایہ پر لیں۔

5. خاص طور پر ان کے اون کے لیے بکریاں پالیں، جسے سال میں دو بار کاٹا جاتا ہے، صاف کیا جاتا ہے، اور پھر باریک سوت میں کاتا جاتا ہے۔

6. دودھ کی مصنوعات جیسے دودھ پر مبنی صابن فروخت کریں۔

7. ونی اور سوت جیسے بکرے کے فائبر کی مصنوعات پیش کریں۔

10. آسان مراحل میں گوٹ فارم کیسے قائم کریں

تحقیق کے ساتھ شروع کریں، جیسا کہ آپ کاشتکاری کی بہت سی کوششوں کے ساتھ کریں گے۔ اپنے نئے فارم میں نسلیں لانے سے پہلے، ان پر کچھ تحقیق کریں اور اپنے علاقے میں زوننگ کے ضوابط کے بارے میں جانیں۔

1. گوشت کی پیداوار کے لیے گوٹ فارم کی قسم کا انتخاب کریں

دودھ پینا

چھوٹے

کرایہ پر لینا

2. بکرے کی اپنی نسل کا انتخاب کریں (ڈیری بکری یا گوشت والے بکرے)

دو اہم اختیارات ڈیری اور گوشت ہیں، اور ہر ایک کی مختلف نسلیں ہیں۔ عام طور پر گوشت والے بکرے دوسری نسلوں کے مقابلے بڑے ہوتے ہیں۔ دودھ پیدا کرنے کے لیے، ڈیری نسلوں کو روزانہ دو بار دودھ پلانا ضروری ہے۔

3. مارکیٹ کا مطالعہ کریں

کیا آس پاس بکریوں کے مزید فارم موجود ہیں؟ وہ کیا پالتے ہیں؟ بکریوں کی کسی بھی قسم کی فارمنگ ایک طاق ہے؛ یقینی بنائیں کہ آپ کا نیا انٹرپرائز مقابلہ کر سکتا ہے۔

اپنی ریاست میں فارم شو دیکھیں اور وہاں بکریوں کے چند کسانوں سے بات کریں۔ سبسکرائب کر کے فارم جرنل اور دیگر وسائل حاصل کریں۔

4. تصدیق کریں کہ آپ کے پاس بکریوں کی پرورش کے لیے مطلوبہ علم اور سمجھ ہے

سخت جان ہونے کے باوجود وہ بیماری کا شکار ہیں۔ آپ کو کسی بھی طرز عمل کی تبدیلیوں کو دیکھنے کی صلاحیت پیدا کرنے کی ضرورت ہوگی جو دوا کی ضرورت یا ڈاکٹر کے دورے کی نشاندہی کر سکتی ہے۔ طویل مدتی فیڈ فراہم کرنے والے قائم کرنے کے لیے، آپ کو منصوبہ بندی کی مہارت کی ضرورت ہوگی۔

برقی باڑ کو برقرار رکھنے، جانوروں کی رہائش کی تعمیر اور مرمت، گھاس مینیجرز کی تعمیر اور مرمت، اور فارم کے دیگر باقاعدہ کام انجام دینے کے لیے، آپ کو ٹھیکیدار کی عمومی صلاحیتوں کی ضرورت ہوگی۔

آپ کو سخت بیرونی کام کو سنبھالنے کے قابل ہونے کی ضرورت ہوگی۔

5. بکریوں کی فارمنگ کے لیے ایک کاروباری منصوبہ لکھیں

  یہ مفروضہ کہ آپ کو نقصان کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے کیونکہ آپ اسٹاک میں اضافہ کرتے ہیں بکریوں کی فارمنگ میں عام بات ہے۔ غور کریں کہ آپ ایک روپے سے شروع کرتے ہیں اور تین کرتے ہیں۔ کتے کے پاس بکرے کے بچھڑے تھے، اور اب تمہارے پاس سات ہیں۔ پھر بھی، چونکہ وہ نوجوان لڑکیوں سے بہت قریب سے جڑا ہوا ہے، اس لیے آپ اپنی اصل رقم کے ساتھ افزائش نہیں کر سکتے۔ وہ ان تینوں اصل کاموں کو دوبارہ پیدا کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ تاہم، اولاد کی افزائش کے لیے، آپ کو ایک اور روپے (یا قرض لینے والے) کی ضرورت ہوگی۔

بکری کی فارمنگ کے لیے آپ کی کاروباری حکمت عملی کے اجزاء میں درج ذیل شامل ہیں:

جانوروں کی پناہ گاہ اور باڑ لگانے کو تیار کریں

قابل بھروسہ اناج اور گھاس کا سامان تیار کریں۔ ایک پناہ گاہ بنائیں جہاں گھاس اور اناج کو عناصر سے دور رکھا جا سکے۔

اپنا بکری فارمنگ انٹرپرائز شروع کرنے کے لیے بالکل نئے، اعلیٰ معیار کے بکرے خریدیں۔

افزائش کے عمل کو شیڈول کریں

خواتین ہر 21 دن بعد گرمی میں جاتی ہیں، جیسا کہ پہلے بتایا گیا تھا۔ حمل کے 145 سے 155 دن کے درمیان ہوتے ہیں۔ عام طور پر، آپ اپنی آب و ہوا کے لحاظ سے موسم بہار کے مہینوں میں پیدائش کا وقت طے کرتے ہیں۔

خواتین نیوٹرڈ مردوں کے ساتھ ایک ساتھ رہ سکتی ہیں۔ ایک مارکیٹنگ کی حکمت عملی بنائیں جو آپ کی فروخت کے مقامات اور ریوڑ کی توسیع کی حکمت عملیوں کا خاکہ پیش کرے۔

ویٹرنری اخراجات کے لیے بجٹ جو مویشیوں کے ساتھ آتے ہیں۔ وہ کسی دوسرے زرعی جانوروں کی طرح بیماریوں کے لیے حساس ہیں۔

6. اپنی کمپنی کو ایک نام اور لوگو دیں

ایک ایسا نام منتخب کریں جو اس قسم کی کمپنی کو درست طریقے سے بیان کرتا ہو جسے آپ چلانے کا ارادہ رکھتے ہیں۔

مثال کے طور پر، مکی کے چھوٹے بچے بلیٹنگ برش کلیئرز سے الگ توجہ رکھتے ہیں۔

7. ایک قانونی تنظیم کے طور پر اپنا بکرا انٹرپرائز بنائیں اور اسے رجسٹر کریں

ایل ایل سی یا محدود ذمہ داری کمپنی بنانے کا سختی سے مشورہ دیا جاتا ہے۔

ایل ایل سی سمجھ میں آتا ہے کیونکہ پرجاتیوں کو باڑ سے بند ریوڑ سے بچنے کے لیے بدنام کیا جاتا ہے۔ ان میں زبردست ایتھلیٹزم ہے۔ وہ تقریباً ہر چیز کھاتے ہیں، یہاں تک کہ آپ کے پڑوسیوں کی قیمتی زرعی پیداوار یا زمین کی تزئین کے پودے بھی۔

سیکرٹری آف سٹیٹ عام طور پر وہ جگہ ہوتا ہے جہاں کوئی کاروبار رجسٹرڈ ہوتا ہے۔

ایک واحد ملکیت، شراکت داری، یا کارپوریشن مزید اختیارات ہیں۔

8. مطلوبہ سامان خریدیں

رہائش، باڑ لگانے، اور گھاس کو ذخیرہ کرنے کی جگہ کے علاوہ، آپ کو بھی ضرورت ہو گی:

مینیجر اور گھاس کے ریک، نیز اناج کی گرتیں (زیادہ سے زیادہ ڈیزائن عمارت کے باہر سے قابل رسائی ہے، ریوڑ کو آپ کے ہجوم سے روکتا ہے اور کھانا کھلانا آسان بناتا ہے)۔ کھانا ہر وقت خشک رکھیں۔ دن میں دو بار کھانا کھلانا بہترین ہے۔

ہوز، ریک، بیلچہ، وہیل بارو

ایک ٹریلر اور ایک ٹرک

بچوں، دودھ پلانے والی خواتین، اور حاملہ (یا تقریباً حاملہ) خواتین کے لیے کھانا کھلانے کی جگہ کے ساتھ علیحدہ حصے فراہم کیے گئے ہیں۔

گھوڑے کی نالی کاٹنے والے

9. ایک تنظیم کا بینک اکاؤنٹ بنائیں

ایک الگ بزنس کریڈٹ کارڈ اور ایک الگ کمپنی کا بینک اکاؤنٹ ہو۔

10. ایک سائٹ کا انتخاب کریں اور زوننگ کو مدنظر رکھیں

بہت امکان ہے، زرعی زوننگ وہی ہے جس کی آپ کو ضرورت ہے۔ اور اس کے اصول بھی ہیں۔

زوننگ کے ضوابط کو جانیں۔ ریاستوں میں زوننگ کے مختلف قوانین ہوسکتے ہیں۔ کھروں والے زرعی اسٹاک کو اکثر "جانوروں کی اکائیوں” کے طور پر شمار کیا جاتا ہے۔ گھوڑے اور مویشی ایک ایک یونٹ کے طور پر شمار ہوتے ہیں کیونکہ وہ بڑے جانور ہیں۔ چھوٹے جانوروں جیسے بکری، بھیڑ اور خنزیر کے لیے، ان میں سے چار کو ایک یونٹ کے برابر کرنے کی ضرورت ہے۔

عام طور پر، ہر آدھے ایکڑ کے لیے ایک یونٹ کی اجازت ہے۔

Leave a Comment